entrants · Receptes salades · verdures

Raviolis vegetals farcits de verduretes

Verdures que amaguen verdures, petits farcellets que semblen bombonets vegetals, lleugers, recurrents, pràctics,… així són aquests raviolis de carabassó. És cert que hi ha plats molt més pràctics de fer però provau-los, veureu com vos satisfaran, n’estic segura. A més, podeu farcir-los del que tengueu a la gelera, no fa falta que vos compliqueu massa.

Si teniu una mandolina vos estalviareu feina. Si no en teniu procurau tallar el carabassó ben prim o es trencarà.

La idea d’aquests raviolis la vaig trobar a la “Lecturas cocina”. Amb aquestes quantitats n’he fet uns 20.

Ingredients
2 carabassons llargs
200 gr pastanagues
50 gr mongetes verdes
6 espàrrecs
50 gr carabassó
1 terrina de formatge cremós
2 cullerades parmesà ratllat
1 branca romaní fresc

Courem al vapor les pastanagues pelades i tallades a tires, les mongetes i els espàrrecs durant 10 minuts. Ho tallarem a daus molt petits i hi tallarem el carabassó cru. Hi afegirem els formatges i el romaní picat. Salpebrarem i ho reservarem.

Amb una mandolina tallarem tires llargues del carabassó. Disposarem dues tires en forma de creu, hi posarem una culleradeta de les verdures i tancarem el boliquet. Quan acabem de fer-los tots els marcarem per les dues cares en una paella i els deixarem en una palangana.

Encalentirem el forn a 150ºC i els courem uns 10 minuts més. I ja els tendrem a punt!

4 thoughts on “Raviolis vegetals farcits de verduretes

  1. M’agrada molt la idea!!!!!!! És una manera completament diferent de menjar verdureta!!!!! Que és bona, però sempre menjar-la torrada o bullida cansa una mica!!! 😉 Amb un toc de formatge com les albergínies, també quedarien bé, aquests carabassins!!! M’apunt la recepta!

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s